مرحله 4 زندگی نارسایی کلیه امید بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تعدادی از بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه می شود که فیستول برای تهیه دیالیز در آینده ای نزدیک، اما در واقع، بیماران مبتلا به مرحله 4 به طور کلی نیازی به دیالیز زندگی می کنند. چه مرحله 4 کلیه امید به زندگی شکست بدون دیالیز است؟

این طول عمر بستگی به وضعیت بیماری بیماران و سطح عملکرد باقی مانده کلیه. خیلی اوقات، بیماران کلیوی شروع به انجام دیالیز زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی خود (GFR) کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است. متوسط امید به زندگی در بیماران دیالیز 5/10 سال است. از این نقطه، چگونه بیماران طولانی با مرحله 4 کلیه می توانید تمام زندگی بستگی به زمان صرف شده در مرحله 4.

اگر شما می خواهید برای دریافت طول خشن زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند، شما می توانید بیماری توضیحات خود را در فرم زیر ارسال کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید جزئیات پاسخ برآورد می دهد.

اگر چه شرایط فعلی آن پاسخ تعیین، تا حد زیادی درمان است که همچنین شرایط تحت تاثیر قرار خواهد امید به زندگی خود را. بنابراین، اگر شما می خواهید به زندگی طولانی تر بدون دیالیز، بهترین روش این است که درمان مناسب و تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را به بهترین وضعیت.

برای درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، درمان باید حداقل چهار اثر اولیه درمانی شامل: تمیز کردن خون آلوده، از بین بردن عوامل بیماری زا، حفاظت از بافت باقیمانده کلیه و تحریک سیستم خود شفا. با استفاده از این درمان، بیماران ممکن است عملکرد کلیه حفظ و بدون دیالیز با خیال راحت زندگی می کنند. گزینه درمانی مناسب اگر شما می توانید نیست، دکتر آنلاین به درخواست یک برنامه درمانی مشورت می بینید؟.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1858.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: